بزرگترین کتابخانه آنلاین کشور

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۴۱ ب.ظ

کتابخانه آنلاین کشور

به کتابخانه آنلاین ما خوش آمدید

 هدف اصلی از طراحی این سامانه ارائه کتاب و محتوا در زمینه های تخصصی و عمومی در رشته ها و کاربردهای مختلف میباشد.امروزه دسترسی سریع و راحت به کتاب و اطلاعات نقش اساس در زندگی ما دارد به همین دلیل در این کتابخانه تعداد بسیار زیادی کتاب ارزشمند قرار دادیم  تا شما بتوانید با استفاده از این سامانه در هزینه دسترسی به اطلاعات به روز و آموزشی در زمینه های مختلف صرفه جویی نمایید.برای سهولت کار شما کاربران برای کار با سایت و عضویت در زیر منوی راهنما در بالای سایت توضیحاتی جهت عضویت و فعال سازی حساب کاربرای به شما داده شده است همچنین شما میتوانید در صورت نیاز به محتوای خاص موضوع یا محتوا مورد نظر خود را از طریق بخش تیکتینگ (بعد از عضویت در سایت) یا از بخش تماس با ما به ما اطلاع دهید،تا ما در اسرع وقت محتوای مورد نظر شما را در سایت قرار دهیم.

هدف ما آموزش شماست.شرکت راهکار هوشمند ایرانیان ارائه دهنده خدمات نوین آموزشی

تمامی کالاها و خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

دوستان موتور جستجوی مستقل کل محتوای سایت راه اندازی گردید لطفا در بهینه سازی موتور جستجو با ارائه نظرات و پیشنهادات خود مارا یاری نمایید با تشکر

لینک مستقیم موتور جستجو مستقل : http://sg.infoketab.ir/go 

فایلهای صوتی کتابهای رایگان در حال اضافه شدن به کتابخانه میباشند!!!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ فروردين ۹۶ ، ۲۳:۴۱
امیر فدایی
شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۴۰ ب.ظ

بیماری‌های مدیریتی

بدون شک مدیریت کار بسیار پر دردسر و مشکلی است، اما آیا تمام مشکلات زاییدهی ماهیتِ مدیریت است؟ یا مدیران نیز نقشی در ایجاد برخی از این مشکلات دارند؟ به عبارت دیگر مدیران باید به این سؤال پاسخ دهند که چه میزان از مشکلاتِ مدیریت، معلول مقتضیات شغلی و چه میزان معلول شرایط فردی و ویژگهای شخصی » مدیر«است؟

مورگان در کتاب سیمای سازمان 1986 برای سازمان استعاره‌های مختلفی را مطرح می‌کند و در یکی از آنها سازمان را به مثابه یک موجود زنده تعبیر می‌کند و از این منظر نگاهی متفاوت به سازمان دارد. اما مدیران به واقع یک موجود زنده هستند و این یک استعاره نیست! ما در اینجا به بررسی بیماریهایی که یک مدیر ممکن است در مدیریت کسب و کار خود به آنها مبتلا باشد می‌پردازیم و ضمن معرفی نحوهی تشخیص بیماری راههای درمان را نیز اشاره خواهیم کرد.این بیماریها در سه نوع کلی هستند:

اول – بیماری‌هایی که موجب می‌شود، مدیر به خود ضربه بزند.

دوم – بیماری‌هایی که موجب ضربه زدن مدیر به همکاران و کارمندان می‌شود.

سوم – بیماری‌هایی که موجب ضربه زدن مدیر به سازمان و کسب و کارش می‌شود.


ادامه مطلب

وب سایت اصلی کتابخانه 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ فروردين ۹۶ ، ۲۳:۴۰
امیر فدایی
شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۴۰ ب.ظ

هنر عشق ورزیدن

نثار کردن چیست؟ ممکن است این پرسشی ساده به نظر برسد، ولی در حقیقـت پـر از ابهام و پیچیدگی است. معمولترین اشتباه مردم این است که نثار کردن را بـا » تـرک«چیزها، محروم شدن، و قربانی گشتن یکی میدانند. کسانی که هنوز منشهای آنـان بـه اندازه کافی رشد نیافته و از مرحله گرفتن، سود بردن و اندوختن فراتر نرفتهاند، از کلمه نثار کردن«درکی همانند مفهوم فوق دارند. شخص تاجر مسلک همیشه حاضر اسـت چیزی بدهد، ولی فقط در صورتی که بتواند متقابلاً چیزی بگیـرد؛ دادن بـدون گـرفتن برای او به منزله فریب خوردن است.1 مردمی که جهت گیری اصلی آنان بـارور نیسـت، احساس میکنند که نثار کردن فقر میآورد. بدین ترتیب، اکثر ایـن نـوع افـراد از نثـار کردن میپرهیزند. به عکس، عدهای آن را نوعی فضیلت به معنـی فـداکاری میدانند.اینان فکر میکنند که، درست به همان دلیل که  نثار کـردن«عملـی دشـوار و نـاگوار جلوه میکند، انسان باید نثار کند و ببخشد. فضیلت نثـار کـردن بـرای آنـان در همـان قبول فداکاری تجلی میکند. برای آنان این اصل، که نثار کردن بهتـر از گـرفتن اسـت، بدین معنی است که رنج کشیدن و محرومیت والاتر از احساس شادی است.برای کسی که دارای منشی بارآور و سازنده است، نثار کرد مفهوم کاملاً متفـاوتی دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ فروردين ۹۶ ، ۲۳:۴۰
امیر فدایی
شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۳۸ ب.ظ

قورباغه را قورت بده

21 روش عالی غلبه بر تنبلی و انجام بیشترین کار در کمترین زمان

بهتر است صادقانه اعتراف کنیم که در وھله نخست عنـوان جـذاب کتـاب باعث شد که آن را انتخاب و تهیه کنیم. اما وقتی شروع بـه خوانـدن ایـن کتاب کردیم مطالب آن را بسیار جذابتر از عنوان آن یافتیم. باور کردن این حرف که ›› خواندن این کتاب زندگی ما را از این رو به آن رو کـرد ‹‹ بـرای کسانی که کتاب را بخوانند و به دسـتورالعمل ھـای آن واقعاً عمـل کننـد بسیار آسان خواھد بـود. وقتـی لیـستھـایی را کـه نویـسنده گفتـه بـود نوشتیم و مطـابق برنامـه زمانبنـدی شـدهای کـه روش تهیـه آن در کتـاب توصیف شده است شروع به کار کردیم بـزودی متوجـه شـدیم کـه داریـم کارھــای بــسیار مهــمتــری را در مــدت زمــان بــسیار کمتــری بــه انجــام میرسانیم.در نتیجه خرسندی و رضایتی که به خاطر احـساس پیـشرفت و موفقیـت در زندگی خصوصی و شغلی خود پیدا کردیم بـا انگیـزه بیـشتری بـه کـار ادامه دادیم و روش کار خود را طبق اصول و روشی که از ھمین کتاب یـاد گرفته بودیم مرتباً تصحیح و تکمیل کردیم. به این ترتیب کارآیی ما باز ھـم بیـشتر شـد و در نتیجـه بـه طـور طبیعـی در چرخـه پیـشرفت و موفقیـت فزاینده قرار گرفتیم. درآمد ما بدون اغراق چنـد برابـر شـد، روابـط فـردی و اجتماعی ما بهبود پیدا کرد و توانستیم افقھای جدیدی را در زمینهھـای شغلی، تحصیلی و معنوی پیش روی خود باز کنیم.جزئیــات مربــوط بــه پیــشرفتها و موفقیــتھــای ناشــی از بــه کــارگیری روشھایی که این کتاب آموزش میدھد برای ھر کسی بسته به اھدافی که برای خود برمیگزیند میتواند متفاوت باشد به ھمین دلیل فکر میکنیم که در این پیشگفتار نباید به ذکر جزئیات بپردازیم. تنها باید بگوییم با نتایج ارزشمندی که از مطالعه این کتاب بدست آوردیم، لازم دانـستیم کـه ایـن ا ثر فوقالعاده را در اختیار دیگران ھم بگذاریم.


ادامه مطلب 

وب سایت اصلی کتابخانه 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ فروردين ۹۶ ، ۲۳:۳۸
امیر فدایی
شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷ ب.ظ

انسان اشرف مخلوقات

ھدف من ازنگارش این اثر این بوده که به شما بگویم که برای دست یافتن به خوشبختی و موفقیت و آرامش و .... لازم نیست که در جستجوی کسی یا چیزی باشید. بلکه ھمه چیز در درون شما ھست. کافی ست به رازھای دست یافتن به نیروی درونی آشنا شوید و سپس با توکل وایمان به یگانه قادر مطلق که ھمواره آماده کمک به ماست به پیش بروید و یک زندگی سراسر شادی و پر از موفقیت را برای خود به ارمغان بیاوریم.زیرا تو به این دنیا آمدهای تا با شادی و آرامش و خوشی زندگی کنی و از نعمت ھای روزگار که بصورت خوانی رنگین و دل افروز در برابرت گسترده شده بهره بگیری و گردش سالم و پاک و روان پول را در زندگیت جاری سازی و عمر را به شادی و تندرستی بگذرانی.این اثر با الهام گرفتن از چندین کتاب از نویسندگان معروف نگاشته شده است.امید میرود با خواندن این کتاب، بیشتر به اعجاز و توانایی ھای خویش پی ببرید واز زندگی خود یک شاھکار بسازید که شما لیاقتش را دارید، زیرا تو، بله تو یگانه مخلوق عزیز خداوند حکیم ھستی.


ادامه مطلب

وب سایت اصلی کتابخانه آنلاین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ فروردين ۹۶ ، ۲۳:۳۷
امیر فدایی
شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۳۶ ب.ظ

شما از زندگی چه می‌خواهید

چرا نمی‌دانیم که واقعا چه خواسته‌ای داریم و چه می‌خواهیم؟

اکثر ما از نیازها و خواست‌های واقعی خود بی خبریم، چون وقتی بچه بوده‌ایم به ما توجه نشده، ما را طرد کرد ه اند یا خجالت کشیده‌ایم آنها را بیان کنیم. ممکن است به دلیل مصرانه و مکرر بودن، از ما انتقاد شده باشد یا مسخره‌مان کرده باشند، بنابراین درخواست نکردن بیشتر به ما احساس امنیت می‌داد و کمتر ما را معذب می‌کرد. ما به سادگی خواسته‌هایمان را دفن کردیم. بیان خواسته‌های زمان کودکی‌مان شاید دردهای درمان نشده و نیازهای تحقق نیافته آن دوران باشد و در سال‌های بعد آشکار شود. ممکن است حتی به دلیل اینکه پسر یا دختر بوده‌ایم از ما بدشان می‌آمد و ممکن است برای انتقام گرفتن از کسی که در گذشته آزارشان داده، فرافکنی کرده‌اند و ما را از چیزهایی محروم کرده باشند یا از انتقادهای همسایگان یا اقوام از لوس بار آوردن فرزندانشان، برای آسان گیری یا نرمش یا به دلیل چنین شل و ول بودن ترسیده‌اند، دلیلش هر چه باشد. اثر نهایی این است که ما دیگر احساس نمی‌کردیم چه می‌خواهیم زیرا خیلی دردناک بود. آسان‌تر بود در کرخی، بی حسی و بی علاقگی فرو رویم.آن‌ها عاقبت در جواب می‌گفتند: امشب می‌خواهی چه کار کنی؟ جواب‌هایی از قبیل نمی‌دانم و برایم فرقی نمی‌کند می‌دادیم،حالا وقتی از ما می‌پرسند چه می‌خواهید؟ دیگر نمی‌دانیم چه می‌خواهیم...


ادامه مطلب

وب سایت اصلی کتابخانه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ فروردين ۹۶ ، ۲۳:۳۶
امیر فدایی
شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۳۵ ب.ظ

مرغ خودم غازه

این کتاب در سه فصل نگارش شده است.

فصل اول که مطالعه آن را اکیداً به شما توصیه می‌کنم داستان زندگی شخصی خودم است. در این فصل به شما توضیح می‌دهم که چگونه توانستم از یک دانشجوی معمولی به رتبه 1 کنکور تبدیل شوم، مطمئناً مطالعه این فصل به شما کمک زیادی در جهت رسیدن به اهدافتان خواهد کرد، در فصل دوم این کتاب در مورد 10 باور مخربی که از کودکی در وجودتان شکلگرفته است و شمارا از رسیدن به ثروت دلخواه خود بازداشته است، صحبت خواهم کرد. باورهای نادرستی که بهظاهر چندان بااهمیت نیستند، اما همین باورهای ناصحیح مهمترین عامل فقر و عدم ثروتمند شدن خیلی از افراد شده است.در فصل سوم و پایانی این کتاب به شما توضیح خواهم داد که چگونه می‌توان با استفاده از تکنیکهای خود هیپنوتیزم و خود تلقینی ضمیر ناخودآگاه به ثروت فراوان رسید.شما که در حال مطالعه این کتاب هستید؛ جزو متفاوت‌ترین افراد هستید، چراکه برای آگاهی خودتان ارزش قائل هستید، بنابراین به شما تبریک میگویم و از شما می‌خواهم این مسیر را ادامه دهید چراکه موفقیت بیصبرانه منتظر شماست.


ادامه مطلب

وب سایت اصلی کتابخانه آنلاین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ فروردين ۹۶ ، ۲۳:۳۵
امیر فدایی
شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۳۴ ب.ظ

هدف گذاری در زندگی

همه میخواهیم زندگی موفقی داشته باشیم و به همین منظور هم تلاش فراوانی به کار میبریم. به طور قطع شما در زمرهی افرادی هستید که الیق موفق شدن هستند و لیاقت دستیابی به دستاوردهای عظیم زندگی را دارید زیرا فقط افراد موفق و افرادی که دارای تفکر موفق هستند، به دنبال مطالب موفقیت هستند. به افراد عادی دور بر خود نگاه کنید. این افراد که قادر نیستند به موفقیتهای باارزشی برسند، غالباً یا افراد شکستخورده ای هستند که بندرت وقت خود را صرف مطالعه ی مفید میکنند و یا اصالً با کتاب و مطالعه قهر هستند. در این کتاب کوچک با یادگیری روند هدفگزینی، زمینه برای کشیدن نقشه ای اصولی برای زندگی مان فراهم شده است.در ساختار هدف ها خواهیم دید که بعضی از آنها کلی و برخی جزیی هستند. بعضی از هدفها، اجزای یک هدف دیگر هستند مانند نردبان و پله های یک نردبان. وقتی هدف های زیرمجموعه ی هدف های دیگر را شناختیم، به تفکیک و ترتیب اصولی و زمانی آنها، بر اساس نیاز اجرای هدفها خواهیم پرداخت.


ادامه مطلب

وب سایت اصلی کتابخانه آنلاین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ فروردين ۹۶ ، ۲۳:۳۴
امیر فدایی
شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۳۳ ب.ظ

تکنیک رهایی ذهن

این کتاب راهنما راه استفاده از ایافتی را به شما نشان میدهد. این روش میتواند شما را در ارزش گذاردن، کشف و تحول احساساتتان یاری دهد و موجب تغییر افکار، باورها و احساساتتان شود. همگان را دعوت میکنیم که شخصاً این فرایند را تجربه کنند.

ایافتی میتواند در موارد زیر مفید باشد:

  • رفع تنش و بهبود آرامش عمومی.
  • رفع یا تبدیل احساسات ناگواری همچون اضطراب، غم، خشم، گناه، ناامیدی و غیره.
  • بهبود و یا حتی رفع دردها یا ناراحتیهای جسمی.
  • تقویت عزت نفس، تفکر، احساسات مثبت و احساس نوعی آرامش بیشتر.
  • شفای اثرات خاطرات ناگوار احساسی.
  • بهبود کارایی هنری، حرفهای، ورزشی، جنسی و غیره.
  • بهبود خالقیت، بینش و هدفگذاری.
  • افزایش توان و بهرهوری.
  • کاهش میل به غذا و مواد اعتیادآور.
  • بهبود خواب و عادات مربوط به آن.
  • برطرف ساختن موانع مالی و کمک به تغییر رفتارهای مربوط به امور مالی.
  • پرداختن به مشکلات مربوط به روابط با دیگران.
  • توانمندسازی کودکان، والدین و خانوادهها.
  • بهبود شرایط زندگی حیوانات.
  • برطرف ساختن میل به خوردن ناشی از مسائل احساسی و کاهش وزن.
  • تسریع رشد معنوی، توانمندسازی خود و اعتماد به نفس.


ادامه مطلب

وب سایت اصلی کتابخانه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ فروردين ۹۶ ، ۲۳:۳۳
امیر فدایی
شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۳۲ ب.ظ

افزایش موفقیت

همهٔ انسانهای موفق در زندگی برنامه و هدف دارند و از تمام توان خود برای رسیدن به اهدافشان کمک میگیرند. آنها نسبت به بقیه تلاش بیشتری دارندو کارهای بیشتری را نسبت به سایرین انجام میدهند. آنها برای زمان خود ارزش قائلند و اجازه نمیدهند دنیای مجازی بر برنامه و موفقیت آنها تأثیر منفی بگذراد. افراد موفق لزوماً هدفمند میباشند و هرگز دست از تلاش بر نمیدارند. آنها مسولیت کارهایشان را برعهده میگیرند و به وظایفشان عمل میکنند. در این جا سعی داریم تا شما را با 05 روش مفید و مؤثر برای افزایش موفقیت شخصی شما آشنا کنیم. با خواندن این کتاب شما قطعاً تغییری در زندگی خود احساس خواهید کرد و کارایی شما و استفاده از زمانتان بالا خواهد رفت.


ادامه مطلب

وب سایت اصلی کتابخانه 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ فروردين ۹۶ ، ۲۳:۳۲
امیر فدایی